МИКО: Панель телефонии для 1С

Διαμόρφωσης Askozia και 1C

Χρησιμοποιούμε το Askozia ως το βασικό σύστημα για την ενσωμάτωση με το 1C: Enterprise από το 2011. Το κύριο πλεονέκτημα είναι η ευκολία διαμόρφωσης και εγκατάστασης, διαθέσιμη σε οποιονδήποτε διαχειριστή συστήματος. Επίσης, η Askozia είναι ειδικά ανεπτυγμένη για τις ανάγκες μικρών εταιρειών έως 100 εργαζομένων και αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιούν συχνότερα το 1C για τον δικό τους αυτοματισμό.

Υπάρχουν δύο εκδόσεις της βασικής παράδοσης Askozia. Το κύριο, το οποίο παράγεται από προγραμματιστές από τη Γερμανία και την έκδοση MIKO Edition, η οποία σε επίπεδο εσωτερικών μηχανισμών είναι προσαρμοσμένη για χρήση σε συνδυασμό με προϊόντα από τη σειρά MICS: Ενσωμάτωση 1C και τηλεφωνίας.

Πίνακας τηλεφωνίας για 1C
Κλήση, απάντηση, μετάφραση κλήσεων με κλικ του ποντικιού

Πρόκειται για μια ειδική ενότητα που αναπτύχθηκε από την MIKO για το 1C, η οποία οργανώνει τη διαχείριση της τηλεφωνίας από το χώρο εργασίας του εργαζομένου. Ο πίνακας εκκινείται ως ξεχωριστή εφαρμογή ή ως ενσωματωμένη επεξεργασία 1C. Επιτρέπει σε έναν υπάλληλο να πραγματοποιεί κλήσεις από το 1C, να εργάζεται με την κάρτα πελάτη που εμφανίζεται όταν μια εισερχόμενη κλήση, να ανακατευθύνει αυτόματα τις κλήσεις σε συναδέλφους. Ο πίνακας εμφανίζει τις καταστάσεις των υπαλλήλων της εταιρείας και τον τηλεφωνικό κατάλογο, βλέπετε πάντα αν ο συνάδελφός σας είναι ελεύθερος να μιλήσει και, εάν είναι απαραίτητο, μπορείτε να τον καλέσετε κάνοντας κλικ στο avatar του τόσο στον εσωτερικό αριθμό όσο και στο κινητό τηλέφωνο. Όταν ενεργοποιείτε τη λειτουργία επόπτη, θα μπορείτε να παρακολουθείτε συνομιλίες με πελάτες. Είναι δυνατή η διοργάνωση πολυμερών διασκέψεων.

МИКО: Панель телефонии для 1С
Αρχείο καταγραφής κλήσεων με αρχεία κλήσεων για 1C
αναφορές κλήσεων από πελάτες και υπαλλήλους
МИКО: Журнал звонков с записями разговров для 1С

Αυτή η ενότητα εκτελεί περιοδικό συγχρονισμό του ιστορικού των συνομιλιών από την Askozia και το επεξεργάζεται μέσω του 1C. Πρώτον, οι κλήσεις μέσα σε μια συνομιλία είναι κολλημένες μεταξύ τους, αυτό συμβαίνει όταν ένας πελάτης καλεί έναν υπάλληλο και στη συνέχεια ανακατευθύνει σε έναν άλλο. Δεύτερον, κάθε κλήση εκχωρείται σε έναν συγκεκριμένο πελάτη με αριθμό τηλεφώνου. Στο 1C, δημιουργείται ένα έγγραφο "τηλεφωνικής κλήσης", το οποίο συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τους συμμετέχοντες, τα αρχεία και τη διάρκεια της συνομιλίας. Εάν είναι απαραίτητο, τα σχόλια των εργαζομένων επισυνάπτονται στην κλήση. Όλες αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται με τη μορφή ενός βολικού αρχείου καταγραφής μέσα στη διαμόρφωση 1C. Η ενότητα σάς επιτρέπει επίσης να δημιουργείτε αναφορές σχετικά με την κλήση σε διάφορες ενότητες με τη μορφή πινάκων και διαγραμμάτων.

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων
Παραγωγή μενού IVR από 1C

Το 1C συγκεντρώνει μεγάλο όγκο πληροφοριών σχετικά με την αλληλεπίδραση με τους υπαλλήλους με τους πελάτες. Χρησιμοποιώντας μαθηματικά μοντέλα, μπορείτε να δημιουργήσετε πίνακες για τη δρομολόγηση κλήσεων πελατών σε υπαλλήλους που εργάζονται με τον πελάτη αυτή τη στιγμή. Η έξυπνη μονάδα δρομολόγησης σάς επιτρέπει να πείτε στον πελάτη με ποιον υπάλληλο της εταιρείας θα είναι άνετος να συνδεθεί. Η ενότητα χρησιμοποιεί τεχνολογίες σύνθεσης ομιλίας και μπορεί να δημιουργήσει ένα προσωπικό μενού IVR για τον πελάτη.

МИКО: Умная маршрутизация и генерация IVR меню из 1С